March 18, 2012

Flormal č. 377

No ja moc červené laky nemusím ...teda pár ich v zbierke mám ale že by som sa nejak nad nimi nadchýňala tak to zas nie ...toto je asi jeden z mála, ktorý sa mi fakt páči aj keď teda si niesom celkom istá či je to červená alebo oranžová ( a to dúfam, že nieje lebo oranžové nemusím a mám doma len jedne aj keď ten je vlasne koralový )

...teda dosť dlho som hľadala farbu červenú ktorá by sa mi páčila
presne som vedela aká to má byť v mojich predstavách ...ale ani za toho ju nie a nie nájsť ...mám ale pocit, že toto je presne tá ktorú som si vysnívala ...aj keď na slnku vyzerá takto v skutočnosti v tieni je oveľa viacej sýty

Moc dobre sa nanáša a naozaj krásne kryje a rýchlo schne ...ja mám dve vrstvy a podkladový lak .... 
Flormarč. 377


2 comments:

  1. I love this colour. Kind of like OPI's I Eat Mainely Lobster. So cute and summery!

    www.wonderlustnails.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Tyhle neonky se mi momentálně dost líbí, takže se po něm kouknu :)

    ReplyDelete

Thank you ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...