June 05, 2012

Flormar 323


Flormar 323

Musím povedať, že tento lak som si vyberala hlavne kvôli tomu, že som si myslela že je to čokoládovo hnedý ...pre to, že vo fľaštičke tak vyzeral ..a ja som mala ohromnú radosť že som konečne taký našla ... no ono je to v skutočnosti jelly taký ten čo vyzerá ako zachlá krv ...teda ale nakoniec som rada vážne som taký potreboval ... nejak som sa k nemu ešte nedopracovala a tak som aj celkom rada že som ho omylom vzala 

Teda ono to asi moc teraz nevynikne keď som na to nacapkala taký ten no name lak kdesi od čínakov ale musíte uznať že je boží ... vážne som si nemyslela že niečo také zoženiem niekde v zapiganej trafike 

Ten môj posledná mentolovo ružový výtvor som nejak tak dala skoro dole ...pre to že som si pripadala nejak moc sladko ... predsa ružová a k tomu mentolová ... ( aj napriek tomu že teda na ružovej som tak povediac závislá že ano ) 
a tak som sa nahodila do tmavých farieb dokonca tak chodím aj oblečená ( ja viem že túto informáciu asi vážne potrebujete :) ale tak nejak sa mi prispôsobilo i počasie vonku tak pre čo tu neporozprávať aj o tom 

Vážne kľudne sa môžme baviť o čom chcete ... aj tak v poslednej dobe nič iné nerobím len sa z ľudmi bavím o počasí ...

No k tomu laku ...je úžasný ( ale to všetky laky od Flormar ) milujem ich najviac pre to, že majú strašne úžasné štetčeky ... vážne takéto by mali robiť snáď na každom laku ... presne sa vojdu na moje malé nechty ... naozaj mám občas problém si nalakovať nechty tými super špeciálnymi stetečkami ... 
Lakoval sa super stačili dve vrstvy ...ale ja mám obsedantnú poruchu a keď si nenalakujem nechty apoň tri krát ...tak som nervózna ...takže toto sú tri vrstvy na tom je ten super no name lak ... ktorý ani neviem jak sa volá ...

Jo tak so som sa zase raz rozkecala .... :)

Base coat 
3 coats of Flormar
top coat 

No comments:

Post a Comment

Thank you ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...